Från gul till vit

Hej!

Denna helg har Micke målat våran hall och i vardagsrummet.

Under trappan har vi haft ett "vet-inte-vart-vi-ska-ställa-skiten" hörna. Men nu har jag tagit bort allt och det står nu i köket ;)

Här ser ni vilken skillnad det blev när han målade med vit under trappen!



Här har han rollat väggen, men ännu inte målat panelen.



Såhär blev det! Fint va!?!?



Tavlan är målad av en vän Seija Olki ♥ Så himla fin! Tänker på mej och flickorna när jag ser bilden.

Vill ni beställa en fin tavla så maila mej så kan jag se vad jag kan ordna :)

Lila i all ära, men inte i mitt vardagsrum!



Rätt kalt, men med tavlor och så blir det nog bra :)



Nu måste det inhandlas vitrin till vardagsrummet och lite smågrejer...

Längtar till våren och snön smällt bort :)

Måste föresten börja spana efter utemöbler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0