Dagens outfit

Hej!

Här är Stella idag 23/2.11.
2 mån + 1 vecka



Glader ♥

Här är Isabell 11/9.2009
3 månader gammal




Så kul att båda flickorna kan ha samma kläder på sej!
Är det bara jag som tycker det är lite sorgligt när barnen växer ur några
kläder man har haft som favorit?
Ja, vi ska ju inte ha flera barn.

Body - H&M
Sparkdräckt - Tutta
strumpor - H&M

EMMA: Jag fotar med två olika kameror. Är jag lat tar jag bara fram digitalkameran Canon Ixus 85IS, Sen om jag har tid och ork använder jag en systemkamera, Canon EOS 450D.
 Tycker verkligen om att fota med den, men skulle vilja ha lite flera objektiv och andra roliga saker till.
Hand och fotbilderna är tagna med systemkameran.


Kommentarer
Postat av: Margit

Oj så söta <3



De e nog synd! Ja tror att sen när vi har gjort alla våra barn (fråga int hur många :D) så tänker jag nog spara dom bästa som vi tyckt mest om, och ge till barnen när dom får egna barn... kanske dom kommer till användning sen igen.

2011-02-23 @ 13:41:46
Postat av: michaela med bebis

åh så söta dom är, båda dina tjejer!

visst är det sorgligt att dom växer ur kläderna..jag stod och sorterade bort allt i storlek 50 i helgen, det kändes i hjärtat ska jag säga!



min lille kille föddes den 18 januari så han är lite drygt fem veckor =)

2011-02-23 @ 21:39:49
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0