"Barnets bok"

Godmorgon mina vänner!

Idag är vi helt ensamma hela dagen/kvällen/natten. Micke är redan hos tandläkaren. Sen ska han till jobbet. Efter det ska han till Basse&Frida och dricka öl och ha en trevlig kväll. Så imorgon kommer han hem efter att ha storhandlat och fixat lite grejer i Södertälje.

Idag när barnen sover middag ska jag fixa lite med barnens "Mitt första år" - böcker.
Fattas massa bilder ur Isabells bok. Och lite fakta. Och Stellas har jag inte ens öppnat... 
Jag tycker det är så kul med dessa böcker. Vad roliga minnen barnen kommer ha när dom blir stora. 
Mina föräldrar har inte varit allt för duktiga med att fylla i min så jag har tyvär mest tomma sidor i min "Mitt först år" bok.  



Fick ett erbjudande från Extra film om att man får 50 foton gratis. Så jag ska gå igenom böckerna och framkalla dom bilderna som fattas. Sen ska jag nog framkalla lite bilder på flickorna och skicka till släktingar som ännu inte sett Stella.











Under Isabells första år han vi med en himla massa. Tror vi flög fram och tillbaks till helsingfors 3 ggr!, vi gick 2 kurser i babysim, vi var till parken zoo, mm. mm.



Tycker det är så söta texter i boken lite här och var...

(Vill så gärna köpa ett macroobjektiv till kameran så jag kan ta fina foton på nära håll...)



Tänkte beställa en likadan bok till Stella,
men hittade denna som har flera sidor och enklare att bläddra i.



Ha en trevlig fredag allihop!


Kommentarer
Postat av: Malin

vill tipsa om denna boken: http://www.designtorget.se/designtorget/se/kop_hos_oss/?cat=trycksaker&ew_0_p_id=55c12daf-7b50-40e8-bf6f-593346a9c550&comment=gk5042&news=false&gclid=CKTFoY21kacCFZMK3wodcVYYbw



har nalle puh boken också till båda barnen, men denna boken har dem också varsin utav, den är såååå fin inuti! gillar den 100000ggr mer än nalle puh's mitt 1a år... :))

kraam

2011-02-18 @ 10:42:17
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Sunniva

Det blir nog Karolinska i Huddinge vi kommer föda på den här gången. Det ville vi ju sist också, men då var det fullt när vi ringde in...

Det enda som gör att jag tvekar är att dom tagit bort sina badkar. Och jag ville verkligen få ligga och plaska istället för att behöva sitta i en dusch...men men, det kanske går ändå ;)

Jo klart vi kommer imorgon! Ska bli jättekul!!

Kram kram

2011-02-18 @ 12:58:00
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0