Virrigt värre ;)

Hallojs!

Puh, vad trött jag är i kroppen! Och knoppen! Igår var vi ute hela dagen och satt knappt alls framför datorn.
Först på förmiddagen så byggde Micke (med Isabells hjälp heheh) bänken till barnen. 



Sen målades den. Blev jätte fin!



Sen kom Siv och Kent på besök. Kent hjälpte Micke med garderobsdörrarna och taket över ytterdörren.
Blev såååå fint i sovrummet!!!! Ser inte ut som samma rum längre :)
Ska ta foto imorgon och visa er.

Jag och barnen + svärmor var undertiden ute och klippte buskar i området. Jag visade buskarna här brevid oss som var fästa med elkabel. Min svärmor blev stum hahahah! Vi klippte bort rubbet. 5 buskar. Nu kommer det växa nya fina buskar. 
Sen krattade vi bort all grus och fixade jätte fint. Det var riktigt kul! Och nu kommer gräset blir grönt och fint.
Jag ÄLSKAR att hålla på i trädgårdar. Kanske ska byta karriärsinriktning och plugga till florist eller trädgårdsmästare ;) Det är något jag skulle ÄLSKA!
Sen grillade vi och åt ute på altan. Mys ♥

Idag har vi varit på Ikea.
Vi fikade och handla lite smått och gott :) Isabell lekte med barnköket dom har där och tyckte det var jätte roligt! Om vi inte köper lekstugan till Isabell så köper jag köket till henne. Mcike funderade på att köpa en flicksäng till henne i sånnafall :) Stora tjejen fyller 2 år snart!!!



Köpte även denna söta kaninhandduk till Isabell. Eller heter det poncho eller vad!?!?!



Isabell var för trött och hungrig för att testa den söta kaninhandduken. Som ni ser ;)



Och dessa två förvaringslådor till vårat städskåp. Jätte praktiska då dom går att dra ut.



När vi betalt våra varor köpte vi korv med bröd och Micke köpte en mjukglass. Stackars Stella fick jätte allergi. Jätte mycket utslag på kinderna och upp mot örat ikväll när jag ammade henne. På ikea åt jag alltså en korv med bröd med vanlig senap.... Såååå då tar vi bort senapen också från det jag FÅR äta...! 

Sen har vi träffat prästen för att diskutera dopet! Pekka Turunen. Han döpte Isabell också.
Det var riktigt kul att träffa honom igen :) Vi bestämde dikter, psalmer osv.
Längtar till lördag då min minsting döps ♥ 



Nu ska jag läsa lite i min nya tidning ♥



Vilket snurrigt inlägg heheheh!

Natti natti

P.s. Fick idag på mej ett par byxor jag inte kunnat knäppa på väldans länge :)) D.s.


Kommentarer
Postat av: niina

kitiitsi målar:) ser fint ut med det vita,



hej o hå

2011-04-24 @ 22:25:41
Postat av: titti

Kan det varit korvbrödet hon reagerade på? Det kanske vara mjölk i korvbrödet?

2011-04-25 @ 10:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0