Kiss i pottan

Gokväll!

Idag fick jag en tid till läkaren kl 11. Det blev lite stressig morgon när vi vaknade efter 08.30! Sen körde jag ju fel så vi var en sväng på psyket också :)) Dom var så roliga. Jag plingade på och väntade. Efter ett tag kommer två läkare och öppnar dörren. Sa att jag inte vet om jag kommit rätt, men att jag ska till en läkare kl 11. Då berättade dom att det var psyket och att det var väl inte sånna problem jag hade och kollade på Stella i babyskyddet. Jag sa "nej nej jag har problem med bihålan" och skrattade. När jag skynda mot bilen skrattade ena läkaren och sa "Nu vet du var du har oss om du behöver hjälp nån gång!" Skrattande började jag springa mot bilen...

Hos läkaren gick det jätte bra. Där var också två läkare :P
Det var en nyutbildadläkare som undersökte mej och den äldre läkaren höll Stella och sjön och hade sej med henne. Hahaha. Han var så rolig. Ja stella tyckte det iallfall.
Visst var det bihåleinflammation. Fick antibiotikakur i 10 dagar. Hon sa att man kan operera något nånstan (minns inte vad det var) om man har det för ofta. Jag har haft det 3 ggr på 2 år nu...
Så nu är jag 500kr fattigare, men har medicin. Så snart är man frisk igen :)

VET NI VAD SOM HÄNDE IDAG???????? Min världens bästa dotter kissade i pottan :)) Efter 5 dagar potträning har det gett resultat! Nuförtiden säger Isabell efter varje måltid (frukost, lunch, mellis, middag och kvällsmål) "Pottan" och så drar hon i blöjan och rynkar på näsan ♥ Så söt!
Så imorse tog Micke henne till pottan och så kissade hon! Vi blev så paffa! Jag hade tänkt att det kan ta många månader! Sen så kissade hon i pottan igen efter kvällsmålet. Såklart när micke var med ;) Jag vet inte om hon tycker jag är stressande för jag har ju ofta Stella med på toan eller så springer jag efter stella eller vaggar en arg Stella osv osv... Får se hur det går imorgon. Spännande :)

Micke beställde just lite kläder från peakperformance.se så jag passade på att beställa en tröja samtidigt :)

Lea Hood

Har ni föresten sett att Gant har en webshop? Jag hade missat det helt!!! Men nu vet jag ;)


Kommentarer
Postat av: Ellinor T

Vad dutig hon är med att kissa på pottan. Vi har börjat introducera pottan för Douglas också och han tycker det är jätteroligt att kissa där. Morgon och kväll brukar det bli här minst, men det är inge bråttom än så länge :-)

2011-04-03 @ 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0