Stella 4 månader

Hej!

Nu har vi varit på 4 månaderskontroll och träffat läkaren.

Nu har jag undvikit ägg och mjölk stenhårt. Har jag varit det minsta fundersam har jag inte ätit, bara ifallatt... MEN hon har massa eksem på kinderna ändå! Så nu får jag inte äta röd mat längre. Suck och pust! Börjar bli svårt det här...

Jag får alltså inte äta:

-Mjölkprodukter
-Ägg
-Röda saker (som tex, Hallon, tomat, jordgubbar, paprika osv osv... Inte ens jordgubbssaft...)

Men flickan har växt och det är ju bra :)

Stella 4 månader (- 1 dag)

Vikt: 6310 g
Längd: 65 cm

-------------------------------------

Isabell 4 månader 

Vikt: 6650 g
Längd: 65 cm 



♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Malin

hon blir mer o mer lik storasyster va?:) lite rundare ögon kanske?:)

jättesöt! va kul att de ligger så lika i tillväxten!!!

2011-04-15 @ 15:25:37
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0