Inte våran förmiddag...

Hej!

Hela förmiddagen har gått som den inte ska gå...

Började med att jag igår kväll åt popcorn. Micke hade köpt med smörsmak. Jag funderade på om det var med mjölk, men micke sa att smörarom väl inte kan göra något till Stella. Det är ju så lite mjölk i sånnafall (Han tror inte hon är allergisk mot mjölk... smartskallen själv!!!) så dum som jag var åt jag en näve popcorn. Som tur var jag inte sugen så jag åt inte mera...

Utslagen på kinderna var nästan helt borta igår, men imorse såg det ut såhär :(



Blod och var fläckar i sängen efter hennes kinder.





Missade telefontiden på BVC så jag mailade över bilderna på hennes kinder. Vad då 2011 ;)

Sen så tar Isabell upp mitt Yankee candel och slår mot framtändern! Det är ju glaslock på. Fråga mej inte varför för det har jag ingen anning om... och det lossnar en flisa på framtanden. Försökte fota, men det gick såklart inte... Och det är så pyttelitet att det hade man nog itne ens sett.
Så jag ringde tandläkaren. Blev tanden mörk eller om det blev en bula ovanför tanden skulle vi ringa tillbaks.
Micke ska ringa försäkringsbolaget när han kommer hem. Han har alla papper och nummer i sina pärmar.

Isabell har varit jätte gnällig idag. Inatt hade hon feber. Hoppas förkylningen går över snart så vi får sova ordentligt på nätterna...
 
Hon tycker halkskyddet ska vara på huvudet och inte under mattan....



Igår kom filmerna vi beställt från Homeenter. En filmklubb. Man fick välja 6 filmer + en överraskningsfilm (om man svarade inom 7 dagar) för bara 149kr + frakt! Sen måste man inom ett år köpa minst 1 film. Sen är det bara att säga upp det :)) Perfekt tycker vi!



Vi beställde:

- Himlen är oskyldigt blå (Micke)
- Expenables (Micke)
- Marmaduke (Flickorna)
- Bambi (Flickorna)
- Shrek 4 (Jag)
- Psalm 21 (Jag) Kommer senare...

- Sex in the city 2 var överraskningsfilmen...

Blev ett jätte snurrigt inlägg, ungefär som jag känner mej idag...

Nu ska jag fixa här hemma innan flickorna vaknar...


Kommentarer
Postat av: Cornelia Tonéri

Nä men hu vilka utslag. Hoppas att det reder upp sig. KRam och pepp

2011-04-07 @ 14:50:10
URL: http://www.corneliatoneri.blogspot.com
Postat av: a

det är mjölktänder,du får inga försäkringspengar för det

2011-04-07 @ 15:08:22
Postat av: Malin

alltså ursäkta mig nu Maria... men FY FAAAN så hennes kinder ser ut!!! :((( stackars liten!!! <3

kraaam

2011-04-07 @ 15:10:03
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: niina

men lilla pluttan,tur är väl att såna allergier ofta växer bort,hoppas verkligen det,o Bellis röjer på som vanligt-hääärligt!

2011-04-07 @ 21:21:55
Postat av: Anonym

Ja stackars liten...

2011-04-07 @ 23:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0