Gissa!

Hej!

Usch vad trött jag är! Har igen varit ute hela dagen. Vi var en sväng till Södertälje också. Var och köpte klänningen på MQ. Dom har MASSA fint på MQ nu. Gillar bondelid.

Lovade bilder på garderoben...

Garderoben före:



(Gammal bild!)

Garderoben efter:



Vi blev jätte nöjda! Nu ska bara knopparna dit så är det klart.

Sen var vi på Plantagen. Köpte bla. dessa...





Kan ni gissa vad jag gjort? Höhöhöh!
Älskar min trädgård. Hade säkert vart där fortfarande om det inte blivit mörkt :))

Några bilder på min sötnos ♥





Nu måste jag sova innan jag somnar här!

Bjuder på en ego-bild också ;)



Ps. Flickorna somnade ca kl. 20.00 :)))) D.s.


Kommentarer
Postat av: niina

enn sån fin bild på dig!



lycka till i trädgården!

2011-04-26 @ 08:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0