Concealer

Godmorgon!

Vill tipse er om bästa concealern i världen!



Yves Saint Laurent Touche Eclat Concealer

Concealer är en form av make-up i krämform som skall dölja strukturella och färgmässiga ojämnheter i huden. Concealer kan man använda för att täcka mörka ringar under ögonen eller finnar.

Jag hade min första när jag fick ärva en av mamma när jag var ca 15 år!?!? Tror ni jag var glad eller??? Och även om jag inte kanske behövde den förutom att täcka finnar med den så gissa om jag kände mej vuxen ;) 

Ska nog ta och beställa en ny då min förra tagit slut. 
Vill även tipsa er om att det mesta är billigare på nätet än i butik!
Ser i spegeln att jag har fina mörka ringar under ögonen...

Har ni något favoritsmink ni vill tipsa om?

Solen skiner och idag ska jag plantera om lite blommor.
Stella sover ännu.
 Isabell och jag har ätit frukost , borstat tänderna och klätt på oss redan.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0