Bondelid

Hejsan!

Vill börja med att fråga er om ni tycker jag kan ha denna klänning på dopet???


 

Klänningen är av märket Bondelid och kommer från MQ.
Jag tycker massor om klänningen, men tycker att svart är lite trist på dop. Men den är inte helsvart ju...
Och en ljus kofta på.

Nu har vi nytt altantak :))) Jätte fint. Kent och Basse har hjälpt Micke vilket vi tackar för ♥
Nu är det bara lite inredning som fattas så är det tiptopp :)

Stackars Isabell har haft en otursdag idag. Först så gick hon med pannan in i dörrkarmen så hon ramla och slog bakhuvudet i andra karmen :( Sen när Micke ska sätta henne i bilstolen slår han hennes huvud i dörrkarmen. För att han sedan ska slå bagageluckan i hennes huvud! Dock smälde det inte hårt. (Skälde ut han ändå!!!) När vi kommer hem går hon förbi toaletten och där öppnar Kent dörren som smäller in i hennes panna :( Hon fick en bula. Tyckte så synd om henne. Ska nog köpa en sånndär babyhjälm av skumgummi till henne ♥

(Det där sista var ironiskt för er som inte fattar det!)  

Barnen somna samtidigt för andra kvällen idag :)) Eller Isabell somna kl. 20.00 och Stella kl. 20.15. Jag ammar henne och sen lägger jag henne i sin säng med sin snuttefilt. Hon brukar somna inom 2 minuter.
Hoppas det fortsätter såhär :) (Önsketänkande)

Stella önskar er en skön helg!






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att om du gillar den ska du ha den, klart man kan ha någe mer våraktigt men det spelar ingen större roll..

det e personligen inte min stil alls, men jag vet att man känner sig bekvämare i det man gillar själv!

2011-04-23 @ 23:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0