Biten av läslusen

Gokväll!

Jag är en periodare när det gäller läsning. Jag älskar att läsa. Att ligga i sängen nerbäddad med en bra bok. Men jag läser mycket i 4-6 veckor och sen kan det gå 1 mån att jag inte läser alls. För att sen igen läsa massor i några veckor.
Efter att jag fått mina prinsessor har jag varken haft ork eller lust. Men senaste veckorna har jag plöjt igenom 2 böcker. Tog fram denna bok igår ska börja läsa ikväll.



På bilden nedan ser ni min bibel till höger ;) Förtillfället bläddrar jag i den varje dag.
Trädgårdstidningen köpte jag idag när vi var och handla mat.
Så himla kul att läsa när man själv har en trädgård att pyssla i :)



Nu ska jag se klart lyxfällan och sen lägga mej. Hoppas Isabell sover hela natten nu!

Förresten du A som kommenterade förra inlägget med att vi inte får pengar från försäkringskassan pga att det är mjölktänder. Det var inte meningen heller! Tandläkaren sa till mej i telefonen att jag måste meddela dom OM det i framtiden skulle bli några problem... Vi är alltså inte ute efter pengar.

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: annica Lundgren

Hahaha du är rolig du vad man är olika jag hatar att vara i trädgården det är ett nödvändigt ont, men jag har lovat matte att denna vår och sommar skall jag påta...hahaha.... du och micke måste komma på våryran på mattes jobb den 28 maj... utförsäljning av tusentals växter uteplantor till bortskänkes priser jag och tuija skall jobba där den dagen....kul om ni kom .... lägger ut info på min blogg när den kommer ... jag har sett filmen av boken du skall läsa den är döbra....kramisar

2011-04-08 @ 06:04:29
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com
Postat av: Malin

ooh den där bibeln har jag med! dock är det inte samma bild på :))) har tydligen köpt den på rea :D hehe

jag är också sådan! och jag läser nog allra mest om somrarna!!! att bara sitta i solen och läsa är en stooor favorit! :D myyyys!

2011-04-08 @ 07:24:36
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: niina

åv va roligt att du köper trädgårdstidningar,



vet du att devintror det va han,pinsamt men fan va jag minns dåligt.. slog i sina tänder som små,jag skulle ta dom till tandläkare och sen spara alla papper osv ,ifall att dom tänderna bakom eller heter det under,blev skadade pga trycket eller nåt sånt,men idag har han fina tänder,inga skador,men jag va så rädd att hans permanenat tänder skulle bli skadadde.



jag har trygg hansa,vad har ni?



kram i regnet!

2011-04-08 @ 12:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0