Älskar min familj

Hej!

Micke ligger och kollar på Jönssonligan. Han säger orden före dom i filmen om det är något han tycker är skojigt... Undra hur många gånger han sett filmerna!?!?! Tusenbröder serien kan han nog också ganska bra...

Imorse fick jag sovmorgon till 08.30 :)) Sen åt vi frukost. Vi brukar inte lyxa till det så mycket på helgerna, men det är ändå mysigare frukost då tycker jag...





Isabell får självklart ett eget ägg. Hon äter äggvitan jätte duktigt, men gulan ligger alltid kvar. Den är jätte rolig att kelat ut med långfingret...

Efter frukost gick jag och Isabell ner till stan för att Micke skulle storstäda. Vi ville ju inte vara ivägen då ;)



Köpte ett par jeans leggings till Isabell.



Köpte ett par gravidleggings från H&M. Endast 99:-. Sååå himla sköna. Måste imorgon rota igenom förrådet för jag ska ha en del gravidkläder där från att jag var gravid med Isabell.



Fick hem ett GRATTIS-kort från The body shop. 100:- kr att köpa för. Så det blev denna läppbalm.



H&M hade rabatt på mina favvo shampon så jag köpte såklart dessa också. 19:- per flaska!
Mitt hår är så skumt att jag inte kan använda samma shampo varje dag utan måste variera. Så jag kör varannan vecka Lanza och varannan vecka Elvital :)



Hade även fått från Cervera 100:- att köpa för så jag köpte denna roliga grej! Ska ju göra olika julgodis så jag tänkte att detta skulle vara roligt att dekorera dom med :) Kan även använda den till sallader och matlagning. Betalade endast 69:- då jag hade min kupong med mej.
Vill ni läsa mer om denna Decopen så kan ni gå in HÄR!
Köpte även ett lock till min 3 liters margaret skål. Fattar inte varför dom inte beställer in flera av dom! Dom är ju JÄMT slut!

Så har jag köpt en cykel idag!!! Från Cykelringen. Men den skriver jag mer om på torsdag/fredag när vi hämtat den. Ska visa er bilder på den också :)

Så jag har köpt en del idag, men kommit billigt undan :) Me like!

Dagen avslutades med middag hos svärmor. Baconlindad kykling, klyftpotatis, sallad. Så himla gott :)
Nu ska jag lägga mej i sängen och läsa bok.


Kommentarer
Postat av: Amanda W

Mitt hår är lika dant! Måste också byta schampo mellan gångerna! Så skumt!

2010-09-26 @ 22:58:44
URL: http://vincentbloggen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0