Så himla trött i kropp och knopp

Hej!

Förlåt att jag inte har skrivit, men har inte haft ork. Har varit på sjukan och hos barnmorskan flera gånger denna vecka och värdena är inte så bra. (Jag håller inte på att dö mamma!) Orkar inte skriva mera om det nu.

Exakt 100 dagar kvar till beräknad förlossning!!!
Det närmar sej med stormsteg!!!

Denhär halsbrännan gör mej galen :( Glömde fråga om det av BM idag. Orkar inte äta Rennie varje halvtimme!
Får fråga på måndag då jag ska tillbaks dit. På tisdagen är det till sjukan.

Efter BM idag så gick jag till Åhlens på bokrea! Älskar böcker. Jag har en barndomsvän Niina. Hon har typ alla böcker man behöver. Alltid om man frågar henne om någon bok så har hon den. Ändå har hon bara 2 bokgyllor i sitt vardagsrum! Fattar inte... Det var rekord lite böcker på bokrean, men jag hade istället kunnat köpa alla!!! Oftast finns det massa skräp som dom säljer för att ingen köpt dom, men denna gång var det jätte bra böcker! Får se om jag tar en sväng till på rean. Skulle kunna köpa lite julklappar...

Måste även tilllägga att det är 20% extra rabatt på barnböckerna som dras av i kassan!!!

Här är mina fynd :)



179:- (Ord. 298:-)

En jätte fin bok, men massa bra recept på julbullar, godis mm. Hann bläddra i den lite när jag kom hem från stan och kom fram till att jag kommer testa massa nya goda chokladgodisar till jul :)



98:- (Ord. 149:-)

Denan bok har jag tänkt köpa länge! Hitta den hos min vän Niina (Hos vem annars!?!?!). Hon rekomnderade den till mej, men har inte blivit av att köpa. Så idag när jag hittade den på rean så slog jag till :)



64:- (98:-)

Isabell har sedan förr en bok i denna serie så jag tänkte att hon säkert skulle gilla den med. Starka färger och lite text. Isabell har ännu inte tålamod att ligga/sitta länge och lyssna på långa texter. 



143:-/st (229:-/st.)

Och Barnkammarböckerna samlar jag på så dessa var jag tvungen att köpa. Hade velat köpa flera från samma serie, men jag får nöja mej nu ett tag :)

Jag betalade alltså 626:- istället för 1003:- ! Det kallar jag fynd! Plus att jag fick 100:- rabattkort för att jag handla för över 600kr! Du får 50:- för varje 300:-! :))

Här är mina älsklingar ♥



Dom kollar på tv när mamma bloggar :) Fast nu sover Isabell.


Kommentarer
Postat av: katja

Oh vad jag också vill handla barnböcker, har redan massor till Kalle fast han inte riktigt förstår dom än. Vill ha allt! Var där och kikade lite idag men blev plötsligt snål :) Kalles jacka beställde jag förresten från Ellos men tror det finns på inter eller stadium med, kände igen märket någonstans ifrån iallafall

2010-09-24 @ 21:06:55
Postat av: Ellinor

Hej, ett supertips mot halsbränna under graviditet är flytande Gaviscon, det enda som hjälpte mig och som höll i sig lite, supereffektivt men tyvärr äckligt men det är det värt!



kram

2010-09-25 @ 11:05:10
URL: http://fyffy.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

usch va jobbigt att värdena är dåliga..

hoppas dom kan hjälpa dig så du blir pigg igen..

Har du testat gaviscon mot halsbrännan?

Den hjälpte mig när jag var gravid med Tindra och har hjälpt mig lite nu också..

2010-09-25 @ 11:13:54
URL: http://spangsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0