Puri-bus

Hej!

Börjar med lite foton på min sötaste pussgurka :)



Isabell och Micke var ute från 9 imorse till 11.
Och då blev hon arg när Micke började bära in henne!!!





Hon har verkligen blivit pappas-flicka! Hon pussar på honom hela tiden och springer efter honom hela tiden. Skönt iochförsej när jag haft henne fast som en igel i över 1 år, men samtidigt konstigt...



Mammas spagetti och köttfärssås tycker hon om :)

Har köpt en overall till bäbisen i magen ♥



Micke har idag varit och växlat till oss lite norska kronor. På torsdag morgon åker vi :D
Som jag längtat och nu är det äntlgien snart här!

Kollade parkering under tak på Arlanda och hade väntat mej något på 1000-1500kr för 4 dagar, men vet ni vad??? Kostar endast 340kr!!!! Billigare än om vi tar tåg fram och tillbaks ju!!!

Nu ska jag gå och lägga mej i sängen med en bok.
Nej, jag tänker inte kolla på Idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0