Micke 26 år idag!

Hej!

Idag fyller min älskling 26 år :) Du är bäst!!!

Här kommer lite bilder.

Micke älskar olika pajer så jag gjorde en igår till honom. En tacopaj. Himla god, men inget för dej som inte gillar stark mat!!!













Gillar du taco ska du absolut testa detta recept!

Sen var vi och hyrde två filmer



"The bounty hunter" såg vi igår. Eller ja... Micke såg.. Jag somna efter 20 minuter... Men det ska vara bra enligt micke så gå och hyr den ;) 

Så imorse var det frukost på sängen för vårat födelsedagsbarn.



Isabell gick snällt efter mej in i sovrummet. Hon kollade dock konstigt för det är ju inte varje dag jag sjunger när jag väcker micke ;)
Jag fick ALLTID frukost på sängen på födelsedagen när jag bodde hemma. Jag fick gräddtårta :) Men jag vet att min älskling är lite seg på morgonen så han vill ha det så lätt som möjligt :) Men iallfall så får Micke det också. Och Isabell kommer också alltid får det :) Så börjar en bra födelsedag!

På kvällen gick vi hem till Mickes mamma på födelsedagsmiddag.

Först skulle vi duscha och sen göra oss lite fina...


 



Farmor hade köpt lite kläder till Isabell



En ny vindfleece från Polarn och pyret.



Och en body och byxor från Kappahl.

Tusen tack!

Nu ska jag lägga mej (eller kanske ska sitta så jag inte somnar direkt) brevid min älskling
och se filmen "The blind side".




Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Himla mysigt, jag får och ger när det är födelsedagar med sån härlig tradition. Det skall man föra vidare. Tacopajen såg gudomlig ut skall göra den tll fredag när vi får gäster får nog göra två. hahaha matvrak. En anna kul grej kolla in www.kandy.se så får du se lilla Tiger han är med i hundbildsveckan.....så kul..jag älskar filmen The blind side, Sandra Bullock är min favvo skådis.... vad tyckte du om filmen, jag grät som tusan, hon har sån underbar karaktär i den filmen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0