HUAAAA!!!

Hej!

Nu har vi kommit tillbaks till planeten jorden! Vi har legat i världens jävligaste magsjuka!!! Blod svett och tårar! Jo BLOD! Började blöda näsblod när jag spydde så mycket. Micke spydde också. Isabell låg snällt i sitt rum och sov hela natten.
Var på akuten i onsdags morse för mina händer och ansikte domnade bort. Ja, ni vet när man sitter i kors med benen och det börjar pirra sådär obehagligt!?!? Så hade jag i händer och ansikte. Dom tog prover och gav mej medicin sen blev det bra. Var saltbrist i kroppen sa dom. Bäbisen tar ju all näring den behöver och då räckte det inte till mej mera när jag spydde så mycket. Därav började kroppen domna bort.

Har kommit fram till att det måste kommit från jobbet. För När jag kom hem i tisdags mådde jag smått illa. Kunde inte äta middagen micke gjort. Och på kvällen måde micke ännu bra när jag började spy. Sen på natten började micke också... Vågar man jobba mera nu???
Nog om det. Nu vet ni varför jag inte skrivit på ett tag :D 

Idag var det en man här och kollade på vår lägenhet. Jag har varit lite orolig för att vi ska få vara med dubbla hyror i novmeber och december (Kostar oss ca 13.000kr i onödan), men mannen som var här idag frågade oss när vi ville flytta ut. Så sa vi mitten på oktober. Det passade honom utmärkt! :D Jippiii!!! För då har vi två veckor på oss att fixa trappan, vinden och lite småsaker. Längtar tills vi får nyklarna!!! 

Han ville köpa vår tvättmaksin och diskmaskin också! Toppen ju!!! Nu vill Mickes mamma ta diskamksinen till Finland så hon köper den, men han får ta tvättmskinen så köper jag och Micke helt ny tvättmaskin och torktumlare. 

Dessa är vi sugna på:

Whirlpool AWO D1446EX + AWZ 8460
Tvätt & torkpaket med 6kg kapacitet och 6:e sinnet-teknologi.








Om tvättmaksinen:

En tvättmaskin som passar såväl barnfamiljer som den ensamstående lägenhetsägaren. Maskinen är rymlig och har en bra centrifugering. Funktionen sköljstopp ger dig stor frihet i och med att du inte behöver hålla dig hemma i väntan på att maskinen ska bli klar för att undvika bl. a. skrynklig tvätt. Utrustad med 6th Sense-teknik som tvättar din tvätt perfekt ren varje gång och automatiskt använder minsta möjliga tid, energi och vatten.


Om torktumlaren:

Sensorstyrd kondenstorktumlare med 6th Sense-teknik och 6kg kapacitet. Torktumlaren är utrustad med vädrings-, bomulls- och strykfritt/syntetprogam. Energieffektivitetsklass B ger en årlig energiförbrukning (fyrapersoners hushåll) på ca 288,65 kWh.

Jag tycker det låter jätte bra!

Sen funderar jag på att stänga ingången till tvättstugan via köket och köpa dit stor kyl och frys. Nu är det kyl och frys i samma torn om ni fattar!?!?! Och kanske få plats med lite mer förvaring i köket?? Och Istället ta bort garderober i hallen och slå upp en dörr där. Samtidigt förstora tvättstugan lite... Men får se. Kostar pengar och ork... Snart har jag ingendera ;)

Vi ska nu sälja bort bla detta hemifrån oss:

→ Tvättmaskin
→ Diskmaskin
→ Tv-bänk/bokhylla
→ Soffbord
→ Skrivbord
→ Bärbardator
→ Stationärdator
→ Bröllopsklänning
→ Och kanske något från förrådet
(Har inte vågat öppna den dörren på länge!)

Och så ska jag och Ida sälja massa småsaker på loppis den 3 oktober på Torekällberget!
Måste nog ta mej in i förrådet innan loppisen...

Nu ska jag lägga mej på soffan med min älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch o fy för magsjuka..

Tur ni hade med lägenheten o den där snubben..

ni kommer o få de så bra i nya "huset" tror jag..

Kan du inte lägga ut bilder på de du vill sälja?

Ha de bra!

2010-09-05 @ 09:44:02
URL: http://spangsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0