En magbild...

Såhär såg jag ut när jag väntade Isabell ungefär i samma vecka:



Och såhär såg jag ut idag :)




Magen är mycket större än förra gången. Men nu är det ju bästa tiden. Inga krämpor och man är smidig fortfarande. Oroar mej för veckorna 28-30... Får se vad som händer. Förhoppningsvis inget!

Ska ta och börja fundera på mitt förlossnignsbrev snart. Vill få det gjort i tid denna gång. Så man kan ändra om man vill... Kommer typ stå "Ge mej alla bedövningar ni har, och alvemang!" :D

Imorgon åker vi till Oslo! Ska bli så kul :) Skriver igen när vi kommer hem på söndag.

Ha de så bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Emma

Barnmorskan sa till mig också att man blir större fortare andra gången eftersom magen redan är uttänjd.

Jag är också redan mycke större, fast jag har gått ner 3 kg på en månad nu..

Bra tips de där med förlossningsbrev, tror ja ska skriva ett jag med..

Ha de bra!

2010-09-10 @ 13:16:24
URL: http://spangsan.blogg.se/
Postat av: Annica Lundgren

We have a winner!!!



4 PP per skiva (20 skivor Per bröd)



9 dl vetemjöl

9 dl rågsikt

2,5 dl rågkross

1 dl solrosfrön

2 nyper salt

5 tsk bikarbonat

5 tsk bakpulver

2,5 dl ljus sirap

1 l filmjölk



Blanda alla torra ingredienser först tillsätt sedan filmjölken och sist sirapen. Smöra två avånga brödformar och strö lite havregryn i botten, fördela smeten i formarna och baka på 150 grader i ca 2 timmar. Lägg ugnsfolie på när skorpan inte behöver få mer färg.



Skiva upp och njut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0