Lite shopping :)

Hej!

Idag var vi i Södertälje. Det var meningen att vi skulle åkt till Nyköping, men vi hade saker vi var tvugna att göra i Södertälje så vi får åka till Nyköping nån annan helg.

Köpte vinterskor till Isabell. Blev ett par Timberland storlek 23, 599kr. Vi testade Everest, men dom var alldeles för klumpiga så hon ramla fram- och baklänges hela tiden. Dessa var ju också svårare än vanliga skorna, men med dom gick hon glatt runt i affären :)







På H&M köpte jag en body till Isabell och en body till pyret i magen. Så stor skillnad var det inte på storleken tycker jag !?!? Ena var 56 och andra var 86.



Från Lindex köpte jag två mjukisbyxor och en tröja. Det var "Ta 3 betala för 2"






Vårat sovrum... :( Längtar tills vi har nya fina tapeter där och kan inreda... Och få sova där. Nu sover vi i Isabells rum och för att komma i säng får vi klättra och hålla på.

Bustrollet som klättrar ÖVERALLT och äter ALLT!!! Idag ute tuggade hon på en fimp. Och på MÅlarboden tuggade hon på en gammal snus....



Såhär stog hon när jag kom in i köket idag......
Hon klättrar upp på köksbordet på typ 5 sekunder!



När man argt säger till henne att hon inte får klättra ska hon börja kitlas.... Så säger hon "Killi killi"



Pernilla, Tobias och Alicia var här förra veckan och hälsa på. Dom kom med en inflyttningspresent. Ett fågelmathus... eller vad heter det? Man ska lyfta taket och fylla med frön så äter fåglarna på brädan. Frön fick vi en stor säck också. Nu måste vi bara hitta på vart vi ska hänga den...

Undra vad bäbisen i magen ska heta...

Mickes favoriter är: Wilma

Och min favorit är: Stella

Jag fick ju bestämma Isabells namn så det borde ju vara Mickes tur nu, men...


Kommentarer
Postat av: niina

fina namn! Willa,Silma?

2010-10-23 @ 20:47:30
Postat av: Malin

ååh va FINA skorna är! :) och tapeterna o kläderna likaså!

Jag håller med Micke, WILMA är såå fint!!

Har oxå velat ha just det namnet.. men vi har ju inte fått någon flicka ännu..... snyft.. :)



Kraam

2010-10-24 @ 09:11:05
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0