Julen närmar sej...

Hej igen!

Flytten gick bra förutom en mycket grinig dotter och en lite grinig gubbe ;) Kaoset börjar bli ett ordnat kaos. Alltså står för tillfället alla lådor prydligt i rad under trappan och i allrummet. Inte överallt-hur-som-helst ;) Känns genast mycket bättre!

Läste nyss på en sida att Allers Jul finns i butiken sedan igår!!! Första julmagazinet för i år ska inhandlas idag! Åhh vad mysigt!

Årets jultidningar:

 • Allers Julmagazin 11/10
• Drömhem & Trädgårds julnr 26/10
• Allt i hemmet julspecial 28/10
• Amelia Jul 4/11

Nån som vet några fler datum när andra jultidgningar släpps?

Undra när Taxingeslott har sin julmarknad? Trosa julmarknad? Måste kolla upp det ;)

Måste nog köpa första flaska julmust när jag ändå håller på :)





Enligt Carlsberg dricker vi 32 miljoner liter Julmust varje år!!! Herregud...!

Nu måste jag gå!

P.s. Micke har beställt en ny bärbardator till oss så nästa vecka kan jag blogga hemifrån igen :)) D.s.


Kommentarer
Postat av: Malin

åh va skönt att allt har gått bra!:)

hoppas ni ska trivas i huset!:)



åhh då måste jag också köpa jultidningar!:)))

i allers är det ju kanon, brukar alltid vara en massa julpyssel o tips med :D



Kraaam o ta hand om dig!

2010-10-12 @ 14:43:44
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Johanna heter jag och jobbar som webbansvarig på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare skrivit om oss undrar jag nu om du har lust att bli en del av det. Det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan.



Ingen kan göra allt men alla kan göra något - Tillsammans kan vi förändra utsikterna för miljontals barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0