Magbild

Hej!

Sorry att jag inte skrivit på många dagar, men helgen gick ju så fint att jag inte riktigt orkade bry mej om bloggen ;)

Micke tog bilder nyss på mej. Vecka 31+6. Alltså vecka 32 imorgon! Nu går det undan.



På onsdag har vi tillväxt ultra. Jätte nervöst! Är orolig att bäbisen är jumbo. Isabell var ju inte det så jag oroar mej säkert i onödan.

Stackars Isabell har hostat hela kvällen. Hon nyser och sen hostar hon ut nappen.

Vi ligger föresten alla på nedre våningen nuförtiden för det skulle komma folk och tapetsera och måla idag, men ingen kom... så nu är övervåningen tom och vi ligger som packade sillar i vardagsrummet. Som det ser ut nu är ingen ens påväg hem till oss denna vecka... Livet leker!

Nää nu måste jag gå och äta kvällsmacka med min älskling.


Kommentarer
Postat av: Malin

men hjälp Maria!

du ser ju ut o va i v40! eller 45....

hoppas sååå att bebisen är normalstor! och att ALLT ser bra ut därinne!

kraaam

2010-11-03 @ 19:13:16
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0