Lusthuset och julkort

Hej!

Glömde visa igår vad jag fyndade på Lusthuset i Trosa ♥

En affäre jag ÄLSKAR! Så mycket fina saker bla från Sia. Och inte alls jätte dyrt. Eller jo, det finns kuddöverdrag för 600kr, men det finns mycket billigt också. Ska åka dit snart igen utan Isabell och Micke som stressar en ;)



Bokstäver 10kr/st.



Litet plåthjärta 30kr.



Jag skulle vilja köpa julgranspynt. Jag har jätte tråkigt pynt. Stora lådor med bollar från Ikea. Ska nog köpa mej lite nytt. Roligare saker och inte bara 20 liknande bollar om ni fattar ;)

Och här har ni årets julkortsfoto



♥ Älskade älskade dotter ♥


Tog det idag. Tyvär har hon fått utslag runt munnen, men tycker inte det syns så mycket på fotot.

Imorgon är det både läkare för min del och 1,5 års kontroll för Isabell. Spännande :)

Nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Klart jag kan =) Det är ju alla bilderna i din blogg som jag gör i ps:P Maila dom bara så redigerar jag dom åt dig!



Ja, vi får hoppas det går fort. Förra gången hann jag inte få min mens efter att jag tog ut pstaven, så jag hoppas på samma igen. Men nu har jag min mens så det blir lättare att räkna ut då =) Så jag kommer nog ha BIM runt julafton :)

KRam

2010-12-01 @ 07:26:28
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Margit

Härligt julkortsfoto! Inget exem syns! Må bra, kram!

2010-12-01 @ 08:06:39
Postat av: catriina, mamma, Mumi

ÅÅÅÅ va söt hon är min lilla älskling jag saknar henne såååå.

Vad fint du har gjort det hemma, ser mysigt ut. Längtar att få komma dit och se det där live. När blir det SKYPE. Mamma

2010-12-01 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0