Hallååååå, Halllllååååååååååååå???

Oj vad jag har en underbar dotter ♥ Idag satt Micke i soffan och lekte med sin mobil. Så klättra Isabell upp för soffan och tog mobilen. Så trycker hon den mot örat och säger: Hallååååååååååå??? Hallåååå??? Efter några sekunder spottar hon ut nappen och säger tydligare HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Hahaha! Så efter ytterligare några sekunder sätter hon handen för munnen och skrattar och "Pratar" i telefonen. hahahaha Hur söt får man vara??? Undra vem hon pratade med och om vad när hon hade så kul!
Jag och Micke skrattade så vi var tvugna och sätta oss i soffan.

Idag är det fredag. Så himla skönt!!! helgerna är verkligen guld värda fast dom oftast är fullbokade med massa program. Efter jobbet traskade jag till svärmor där Isabell och Micke var. Siv hade köpt en klänning till Isabell. Jätte fin. Tusen tack!



Skulle beställa flera Canvastavlor idag och ge bort i julklapp, men -50% rabatten hade gått ut! Det var bara en vecka och det hade ju jag missat!!! Borde direkt beställt flera. Men men kanske kommer nått nytt erbjudande i framtiden.

Imorgon kommer Sunniva, Tomas och söta Emil. Tomas ska hjälpa oss med elen och barnen får leka och jag och Sunniva får prata om allt möjligt kul :)

Hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sunniva

Hihi Emil "pratar" också jättemycket i våra mobiler, eller alla andra möjliga grejer som har liknande form ;) Det är så himla gulligt!



Vi ser fram emot imorgon, ska bli jättetrevligt :)

2010-11-12 @ 23:03:38
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/
Postat av: Malin

jag fick mail nu i veckan från extrafilm att de hade rabatt på canvas? kanske kan va nåt? :)

hihi Elias gör så med det mesta, tv kontroller osv..

En gång så försökte jag få honom att hämta tv dosan åt mig.. han såg väldigt undrande på mig när jag bad honom hämta tv dosan.. till slut sa jag "Hämta telefonen som ligger där på golvet".. och då förstod han vad jag menade hahaha :D



Kraam

2010-11-13 @ 10:36:24
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0