Varmt....

Hej!

Vaknade just efter 2 timmars tupplur.. Så skönt!

Idag låg jag och Ida ute i gräset (!) och solade. Vilket betyder att jag är helt täpt i näsan nu..
Sen gick vi in och gjorde lunch. Makaroner och köttbullar. Lyx ;)

Snart ska vi i väg och köpa en till Saab :D Japp, ni läste rätt. Sätter upp bilder när jag har tagit några. 

Tog massa fina bilder på Isabell idag. Hon har en jeanskjol jag tycker hon är så söt i.

Tvåbarnsmamma... Det är jag i årsskiftet om allt går som jag hoppas. Vissa håller sina gravidsiteter jätte hemliga, men jag känner att jag inte väntar på något missfall så varför oroasej!?!? Och OM jag skulel fpå missfall så vill jag ju ändå skriva av mej här... Så det skulle ni ändå få veta.

Samtidigt när jag insåg att jag blivit gravid så kände jag en stor klump i magen... Hoppas denna graviditet är snällare mot mej...!!! Jag vet ju att odsen är små, men ändå... Åandrasidan om allt skiter sej så klarar jag det en gång till. Detta är nämligen vårat sista barn. Två barn har vi alltid pratat om. Tätt så dom har sällskap av varandra.

Och till alla som undrar så var den andra också planerad!





Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0