Solskyddskläder...

Hej!

Satt och surfade lite efter solskyddskläder. Inte till mej utan Isabell :D

Hoppas på att det ska komma nått test i Vi föräldrar snart så jag kan läsa... För visst finns det fina i vara och varannan affär, men vilka håller måtet??? Det är ju ändå min guldklimp vi snackar om ♥

Men här är några av dom jag hittade på nätet...



Polarn och pyret tröja 195:-


Byxor 145:-



Sunmate heldräckt 519:-



Kappahl 199:-

Så visst finns det olika... men frågan är ju vilken???

Och strandtält borde också införskaffas... Nån som köpt något? Vart? Tror Jysk har...

Nu ska jag krypa ner i sängen och lägga mej brevid min älskling ♥

Ps. Isabell har sovit 3 nätter i egen säng nu :D D.s


Kommentarer
Postat av: Malin

fördelen är att du får använda solskyddskräm på Isabell nu när hon blir 1år också.. :) vi var o köpte åt Elias igår.

Men ska köpa solskyddsdräkt till stranden med såklart. :)

Av de där du kollade på så tror jag ju eg inte det finns nån som är sämre än nån annan, kolla så¨det står sf +50 på dem.. :)



kraam

2010-05-27 @ 11:03:30
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0