Imorgon flyger vi :)

Hej!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag är så trött! Händer massor hela tiden, med en liten i huset.
Allt går ju så fort! Hon växer så det knakar och är så nyfiken på livet :)

Hennes favoritsysslor är:

* Gräva i toan
* Slänga alla dvd- och cdskrivor i golvet.
* Öppna garderobsdörrar och tömma skåp
* Gräva i avloppen
* Bläddra i böcker. Helst med ljud.
* Äta 

Kärlek. När jag ser min dotter blir jag så glad. Hon är det finaste jag nånsin skådat!
Skulle inte klara en vecka utan henne ♥
(Tänkte skriva dag, men det skulle ju faktiskt vara lite skönt med en ledig dag och bara vara med micke.... ;)

Imorgon åker vi till Finland. Känns som vi just packat upp ju! Men det ska bli kul. Har redan lite planer inför veckorna :D

Torsdag: Isabell ska vara modell
Fredag: Kanske Minna och Pasi???
Dom har en liten pytte bäbis som jag vill se :),
sen hämta Ronja och sen på Avon-träff till margit.
Lördag: Vara med Ronja
Basta
Söndag: Åka till pappas syster,
lämna Ronja,
åka till Sussi och Paul
Måndag: -
Tisdag:
Onsdag: MICKE KOMMER ♥
(Jag är nog lite knäpp....jag har inte ens åkt hemmifrån så kan jag känna lyckan
när jag kommer träffa honom på onsdag igen :D )
Vi åker till Karis
Torsdag: Ta det lugnt i Karis.
Fredag: Hälsa på mickes släktingar
Lördag: Ann-maris och Johan bröllop!!! ♥
SOM JAG HAR VÄNTAT!!! :D
Söndag: Hemma hos mamma
På kvällen åker vi hem.

Nu borde jag packa... Varför gör jag det jämt i sista sekund? Denna gång ska jag inte glömma ALLA Isabells byxor!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0