Fjärilar

Hej!

Vilket härligt väder det varit idag! Lite kylig vind, men sol :D

Vi var på Babycafe idag. Det var roligt :) Jag tycker om mammorna där. Ska bli trist att inte gå dit när jobbet börjar. Men åndra sidan är det bara till 1åringar. Vi blev tillfrågade att komma på torsdag. Det är tydligen ungefär samma med sång och fika mm. Ska gå om jag orkar :) Det är då till 6 års ålder.

Påvägen hem gick vi förbi Ica. Blev mid favvo-mat Korvsoppa idag så jag köpte en påse rotfruktsmix (Jätte fyndigt om man inte vill köpa hem en hög med rotfruker!) Findus har en färdig påse jag gillar.

  

Sen köpte jag toapapper. Jag blev så glad när jag såg detta fina dasspapper! Har ni sett finare papper???





Är det nån annan där ute som vägrar torka sej i gråt, fult toapapper??







 ♥ KÄRLEK ♥


Kommentarer
Postat av: Sunniva

Åh vad fina ni är! Och jag håller med, det är bäst med fint toapapper ;) Dock har jag gått och blivit praktisk på gamla dar, vill inte ha sånt där grått sandpapper, men det är så jäkla oekonomiskt med Lambi...blir Serla hos oss, mittimellan liksom ;)

Har du tid, ork och lust så är Emil och jag lediga Onsdag och Torsdag den här veckan för besök här eller besök hos er!

Kram kram

2010-05-24 @ 22:24:04
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/
Postat av: Maria

Hej Sunniva!



På torsdag ska vi på öppnaförskolan. Har aldrig varit där så ska bli spännande. Isabell älskar att vara där på måndagar så det blir nog kul. Om ni vill får ni följa med!?!?! Annars kan vi ses på onsdag om Emil mår bättre?

Jo, Lambi är dyrare och jag köpte det ännu på stan där det är dyrare än stormarknaderna :p men ibland måste man ju lyxa till det ;)

Hörrö fröken!! Du har inte uppdaterat din blogg sen onsdagen!!! Fy dej ;)

Kram

2010-05-25 @ 14:04:10
URL: http://isabellsmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0