Bilar

Hejsan!

Har inte uppdaterat bloggen på några dagar. Jag har varit så trött. Helt orkelös! Men ska försöka uppdatera dagarna som varit..

Torsdag:
Vi var på Öpnnaförskolan. Isabell lekte med dom andra och helt plötsligt så gick hon iväg från mej! Gissa om jag blev paff!!! Jätte duktigt gick hon! Såfort hon ramla vilel hon att jag skulle lyfta uppo henne så hon kunde fortsätta. Jätte söt med sina stela ben ♥
På kvällen gick vi Scaniamilen. Scania-milen är varje år på gröndal. Många tusen som går. Det finns hoppborg och fiskedam och annat kul för barnen och barnloppet såklart :) 
Det var kul. Vi startade 6 minuter efter alla andra, för vi kom för sent, men det var kul! Och gick förbi massa människor så sita kom vi inte :) Sen fick vi mackor och dricka när vi kom i mål.
Frida orkade springa hela milen! Duktigt!!!
Träffa massa gamla arbetskompisa också .dEt var kul. Börja längta till jobbet. Alltså gamla jobbet på Motor 150.

Fredag:
På fredagen gjorde vi inget specielt. Jag var jätte trött och bara slappade. Vi var ute i 2 timmar på dagen med ISabell. Micke hämta svarta saaben på rekond. Blev verkligen jätte fint!! Ser ut som en ny bil! Han har den en gång per år på rekond för att polera lacken. Jo...syrt, men vill han så varså god! Han har alltdi älskat bilar så jag har inte så mycket att säga till om... :)

Idag Lördag  ska micke gå och besikta blå saaben. Hoppas det går bra!!! Lite nervös när vi inte ägt den mer än nån vecka! Skriver senare vad som hände...

Nu ska jag göra mej i ordnign och åka till Coop med ISabell och köpa gröt till henne och lite annat.

Kram 


Kommentarer
Postat av: Heidi

Vi behöver ju massa folk till oss, du skulle utan problem få komma tebax!!

2010-05-29 @ 09:37:53
URL: http://silvermoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0