Besök och Ikea

Hej!

Sorry att jag inte uppdaterade igår, men jag är så himla trött nuförtiden...

Vi var idag på ikea med Niina, Devin och Delroi. Det var kul. Köpte lite blommor och tyg och smått. Ljus såklart :) Ett måste fast det snart är sommar :D

Efter det kom vi hem och gjorde köttfärsås och spagetti. Gott!

Vid 17-tiden kom Danne och Olga hit. Det var kul. Dom är roliga och Isabell gillar när vi får främmande. Hon kan vara hur tjurig som helst, men när vi får främmande blir hon glad. Sötnosen. 
Jag bakade en äppelpaj med vanlijvisp till. Dom tog flera gånger så det var nog gott ;)

Nu har mina gurkor växt sej stora. Tror jag ska plocka av några imorgon för dom får tydligen inte bli för stora för då tappar dom smaken. Ska ta foto imorgon. 

Jag och Micke ska lämna ISabell till sin farmor och Kent nån kväll. Hon ska stanna över natten. Jag och Micke ska äta ute och kanske gå på bio eller kanske spela minigolf... Har ni tips och ideer?

Nu ska jag fixa med tvätten.

Kran

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0