Veckans matsedel

Varje söndag kommer jag skriva in veckans matsedel.
Kan hända att jag ändrar något under veckan, men ungefär...

Vecka 10:

Måndag: Korvsoppa
Tisdag: Fisk och potatis
Onsdag: Köttbullar och stuvade makaroner
Torsdag: Ugnsfalukorv med mos
Fredag: Lövbiffs rullader och potatis + efterrätt
Lördag: Taco
Söndag: Kykling, ris och sås
Sen har vi ju sallad vid varje måltid. Förutom när vi äter soppa :) Jag tycker det är bra med matsedel. Då blir det inget krångel i veckan med vad vi ska äta. Och så sägs det att man sparar lite pengar på att inte handla varje dag! Nu ska jag lägga mej brevid mina älsklingar.

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

allt lät så gott nu skall jag ta frukost och vänta på att min doktor ringer...har så ont i ryggen den är paj totalt.

Jättefin blogg....lycka till.

2010-03-08 @ 09:57:56
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0