Vägning

Hej!

Vi har ju börjar avvänja Isabell från bröstet på natten. Det gick rätt bra faktiskt! *Knackar i trä* Jag la henne 20 tiden efter massa gröt och en liten smörgås. Hon vakna 21.30. Sen var hon upprörd till 23 då hon somna. Sen vaknade hon vid 1 tiden. Då gav jag nappflaskan (med vatten) och hon drack den tom! Sen vaknade hon kl 4, 5, och 6 gick vi upp. Men hon blev alltså inte upprörd mera som första vaknadet. Himla skönt! Får se hur det går ikväll. Men nu känns det bra iallafall.

Som jag tidigare skrev så ska min vägningsdag vara fredag. Så imorse klädde jag av mej och ställde mej på vågen. Den visade 76.3 kg. Jag blev glad. Men var inte så överraskad. Jag har alltid lätt för att gå ner i vikt snabbt i början. Sen blir det svårare.... Undra vad jag hade vägt om jag inte hade mensen och två sprängfylda bomber under hakan!?!?!

 9/3.2010: 77,4 kg 
12/3.2010: 76,3 kg

Nästa vägning är nästa fredag. Spännande :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Va skönt att det gick så bra ändå!!!:)

Jag tror du väger 74-75, kanske tom 73 om tuttsingarna vore tomma :D (på mjölk då då..:P)

Kraaam!

2010-03-12 @ 21:32:34
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Maria

Tack så mycket Malin! Stor kram till dej

2010-03-12 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0