Massa bus och skoj

Hej!

Dagens mat:

Frukost: Knäckebröd, leverpastej, gurka + mini-mjölk
Lunch: Naturdiet smoothie
Mellis: Knäckebröd x 2, smör, skinka, tomat + Loka
Middag: Köttbullar, sallad
Kvällsmål: 2 rader marabou, smågodis.... Ops!



Finns massa goda smaker. Rekomenderar att dricka dom kallt!
Kostar 16kr på Willys.

Jag fick en glad överraskning med posten idag!

Först....

Foton från babysim. Sötisen dök så fint :)





Bilderna är inte så bra för det är foton på pappersfoton.. Men visst är hon söt!!!

Sen fick jag brev från Ratiopharm.


 En desifieringsspray och Friskvårdschek på 100kr! Fotvård till sommarn sitter inte fel :)
Ska nog anmäla Micke också dit gratis så får jag 100kr till :) Eller så kanske vi ska göra något kul tillsammans..

Här är lite bilder från ikväll.












Nu ska jag kolla på fuskbyggarna med min älskling!

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Åh så fina bilder från när ni badar! Jätte coolt att ha sånna bilder, hur söt som helst!



Du kan med gott samvete unna dig lite choklad;)

Kramar

2010-03-31 @ 23:38:13
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Sunniva

Vad duktig hon är, dyka och allt...shit vad tiden går...ni är förresten söta båda två :) Glad påsk!

2010-04-01 @ 22:53:53
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0