Undra om jag kommer ha gått ner i vikt på fredag??

Hejsan!

Nu har jag äntligen tid att sitta här vid datan en stund. Har knappt varit hemma idag.
Vi åkte till Sunniva och Emil på morgonen. Gick en härlig promenad i solen :) Isabell tycker det är så kul att träffa Emil. Efter det var vi i Järna och kollade i affärer. Isabell och Emil tyckte det var så kul att dom somna båda två ;)

Dagen mat:

Frukost: Gröt med mjölk.
Lunch: knäckebröd med leverpastej x 2, fruktsallad.
Middag: Tonfisksallad med ägg (Stor sallad :D)
Kvällsmål: Grovt rågbröd med leverpastej och gurka x 2. Och en morot.

Så har jag tränat dagens gymppa pass. Har träningsvärk från gårdagen...

Fick en present av micke idag! Ska ta foto och visa er imorgon. Min älskling ♥

Sista natten jag ammar inatt... Ska börja morgondagen med att tvätta alla min amningslinnen och bhar :D

Håller med Sunniva om att det är roligare när vintern smälter bort än när den regnar bort :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0