Skor och bio

Hej!

Idag har vi hunnit med babysim (Avslutning), barnbasar, bio och middag hos svärmor. Nu är jag helt slut i hela kroppen!

Dagen mat:

frukost: Rågbröd, skinka, gurka
Lunch: Mackor igen...
(Popkorn och läsk på bio!)
Middag: Köttfärsås och fullkornsmakaroner 
(hos svärmor)
Kvällsmål: Yoghurt och banan

Har beställt lite nya skor från hm. 

Två par ballerina till sommarn :)


Leopardmönstrader ballerina 
H&M 129:-



Och ett par silverfärgade
H&M 129:- 

Skönaste skorna på sommarn.

Vi var på bio med min älskling. Isabell var hos sin farmor. Det var lite jobbigt att lämna henne, men efter ett tag kändes det bra. Kul att komma iväg och göra något bara jag och ♥

Vi såg filmen Änglavakt.



 Den var bra, men inte super. 
HÄR kan ni läsa om filmen!

Nu ska jag gå och lägga mej i soffan med min älskling.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Tack! Men vissa tycker inte att jag ska gå ner...haha, såg du kommentaren? Ja gör det, man ska ju inte stirra sig blind på vågen, för man bygger ju muskler nu med nu när man tränar, o de väger ju mer.

Snygga skor!!!

Kramar

2010-03-22 @ 22:58:56
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0