Promenad i solen

Hej!

Vilken dag! Nu är första gången jag hinner sitta ner lite.

Dagens mat:

Frukost: Piroger...ups!
Lunch: Gröt
Middag: Sallad och köttfärssås
Kvällsmål: Vet inte, men något lätt. Kanske rågbröd med leverpastej och gurka.

Jag tycker Isabell bajsar så mycket så jag ville kolla upp hennes vikt. Det är verkligen mycket bajsande!!! Och hon har ju redan tidigare gått ner i vikt så jag vill kolla upp det.
 Vår långpromenad gick alltså till stan idag. Hon somnade i vagnen och jag ville ju inte väcka henne så bestämde mej för att låta henne sova vidare. Passade på att gå in på Polarn och  pyret :D  
På BVC vägde jag henne och hon har inte gått upp nästan alls :( 150gr. Så nu väger hon lite mindre än vad hon gjorde när hon var på 7 mån kontroll. Jag pratade en snabbis med sköterskan vi brukar gå till och hon tyckte inte det var panik för Isabell är så glad och pigg :)
Men vi fick en tid om 2 veckor igen. Nästa vecka ska hon på allergitest. 

Sen gick vi till Isabells farmor. Hon hade köpt ett påskägg till Isabell. Finaste jag sett faktiskt! Vad tycker ni?



Micke fick en påse munkar och jag fick spik :D 

Försökte ta bild på min figur, men det gick inte så bra med Isabell i famnen!





Nu ska jag diska och pyssla lite här hemma. Älskling kommer hem redan 21.30 för han har nån kurs imorgon. Hatar eftermiddagsveckorna!!!

♥ Natti natti ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0