Muminmuggar

Hej!

För dom som inte visste det så ÄLSKAR jag muminmuggarna! Jag tycker dom är så fina och roliga. Mitt mål är att samla allihopa. Det kan bli lite mycket muggar med tanken på att det kommer 3-4 nya muggar per år!!! Men jag samlar tills det inte finns plats mera :)

Här är två nya muggar jag vill ha...



"Rådjuret"




Sommarmuggen 2010

"Rose garden"

Jag har samlat på mej 33 muggar nu. Tyvär är 4 dubletter.

 

Här ser ni 29 olika muggar.

Har ni nån mugg som jag inte har så är det bara att maila mej så kan vi diskutera pris ;)

Nån som vet hur gammal muggen är som har den gamla stämpeln?
Som ni ser är det ju likadana muggar, men från olika år.



Har aldrig sett den gamla stämpeln på nån mugg förut...

Ha en bra dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

O ja din!! Va roligt med muggarna! Jätte roligt att samla sådär =) Hejja!

2010-03-17 @ 14:40:12
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Nja, äter ju lite kalorier, men i mängden är det inte lite. Jag får så lätt ont i huvudet när jag inte dricker så mycket vatten, o DET kan jag va så dålig på...haha.. Men sen är saken den att jag har prblem med ryggen (fick det efter att Alde kom) O jag går på alvedon ett par dagar i veckan, o jag får bara ont efter att jag sovit ett par timmar. Så vid 4 brukar jag gå upp o gå runt o ta alvedon..så det är sömnen som är knas...så då kan jag få ont i huvudet, maten är jag van vid nu, med att äta som jag gör. Jag va lite seg i början. Men det är ryggen som är den största boven...därför gör jag mina övningar varje dag...får se vart det slutar=)

Kram

2010-03-17 @ 14:44:16
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0