Bakar

Hejsan!

Missade bloggen helt igår. Skulle, men efter ett tags surfande blev jag för trött och gick och la mej med mina älsklingar ♥

Snart kommer Marja och hennes son Jack! Ska bli kul att se dom igen. Var länge sedan. 

Ska ta massa bilder idag. Märker att jag blivit lite dålig på det. Sorry mamma :)

Isabell håller på att få sin andra tand och hon verkar ha så ont stackarn. Och så har hon lärt sej att gå jätte fint med sin läragåvagn! Hon kan gå helt själv några steg. Håller dock i lite ifall hon skulle ramla.

Nu måste jag gå!

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Amanda Wilson

Hej!

Nu har jag hittat till din blogg! Kul att läsa om dig och ditt liv. Vi får försöka få till en promenad. Är ledig på fredag men kan inte gå så länge. Har börjat få ont i ryggen men om vi kan ses på stan kan jag ta bussen dit och då kan vi gå där. Vad sägs?

2010-03-23 @ 14:51:15
URL: http://bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0