Babycafe och besök hos svärmor

Hejsan!

Dagens mat:

Frukost: Bröd, ost och smör
Lunch: Naturdiet bars
Middag: Köttbullar, lite makaroner och knäckebröd, tomat
Kvällsmål: Något lätt... Kanske knäckebröd med kokt ägg :)





 

Idag var vi på Babycafe. Det var trevligt. Märkte att Isabell är lite avis när andra barnen kommer och klättrar på mej. Hon kommer snabbt och ska tränga sej imellan. Sötnosen ♥
Tog bara en kopp kaffe, ingen tårta eller bulle. Duktiga jag :D

Efter det gick vi hem och åt lunch. Vid 17 gick vi hem till svärmor och fikade. Hon bjöd på kaffe och nylagad äppelpaj. Jag tackade motvilligt nej. Duktiga jag :D

När jag tänker efter är det inte så konstigt att jag gått upp i vikt när jag ätit som jag gjort :S

Här är bilder från svärmor









Isabell gör denna min ofta! Till folk som hon inte ens känner... Folk börjar såklart skratta och tycker det är såååååå kul och då gör hon såklart mer och mera... *Fniss*






Jag kan inte låta bli att skratta när jag ser dessa bilder ♥





Nu ska jag kolla på tv och sen sova.

Puss på er!






Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

wow vilka underbara bilder på minspelet...jag skulle inte kunna hålla mig för skratt heller. Jag vet det här när man blir bjuden, jag har ätit massor jag med. Men hur reagerade din svärmor, blev det surt...??? när du avböjde fikabrödet...

Nu på torsdag har viktväktarna bara öppet kl 12.oo och jag jobbar den dagen. så jag får väga mig hemma.

2010-03-30 @ 07:29:45
URL: http://annicalundgren.dinstudio.se
Postat av: Maria

Hon vet att jag försöker gå ner i vikt så hon blev inte sur. Däremot blev jag lite irriterad på micke som sa flera gånger "Ska du inte ta lite iallafall?", "Men det är så gott, smaka lite!"

Men jag sa åt honom att det inte hjälper mej att han får sluta. Hoppas han förstog :)

Har du ätit bra denna vecka? Kan du inte skriva din viktnedgång på bloggen så vi kan se hur du gått ner under tiden? Jag hoppas jag har gått ner lite, men man går ju ner mest i början. Sen avtar det ju lite så jag ska inte bli besviken om jag väger samma som förra veckan..

2010-03-30 @ 08:20:41
URL: http://isabellsmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0