Allergitester

Hej!

Dagens mat:

Frukost: Knäckebröd, leverpastej och gurka
Lunch: Korvstroganoff och kokt potatis, sallad
Middag: Gröt
Kvällsmål: nötter, banan och läsk

Vi var idag på Södertälje sjukhus. Vi gick dit och Isabell sov så sött. Dom började med att rita upp nummrena på Isabells arm och hon sov. Dom la på medlet och hon sov. När dom började sticka henne (6 stick) vaknade hon, men satt så snällt. När sjuksköterskan var klar så skrattade Isabell. Min duktiga flicka! Hon charma varje sköterska och Chefläkaren gick runt och bar på henne! och visade runt henne och Isabell var glad som en sol ♥
Så det blev en rolig upplevelse. Var lite rädd att Isabell skulle gråta, men nemas problemas ;)
Problemet var ju bara den att våran BVC sköterska Eva hade skickat remiss på mjölkallergi!! WHAT??? Jag har aldrig misstänkt mjölkallergi... Så dom testade mjölk, ägg och två andra ämnen jag visste att Isabell inte var allergisk mot. Då tänker ni "Varför testade ni då??" Jo, för att jag tänkte att kanske Eva trodde det kunde vara något av dessa ämnen som spökar... Men det var det inte. Fick med mej hem lite EMbla plåster (Heter det sååå?) och så ska vi lämna blodprov nån dag nästa vecka. Då testar dom lite frukter och så...
Öronen och allt såg bra ut på Isabell. Hon hade gått upp 200gr!! Jippiiii!

Jag lät Isabell testa sina guld-crocs. Dom är lite stora, men det gör inget för dom ska ju inte användas förens i sommar.

Hon var lite fundersam i början och kollade ner på dom...





Men efter ett tag går vi framåt :)





Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0