Åka tåg

Hej!

Dagens mat:

Frukost: Havregrynsgröt + mjölk
Lunch: Bagel med kalkon och massa gott på Wayns coffee! Oj vad gott det var! Kanske berodde på sällskapet också :D
Middag: Köttfärsås och sallad, smörgås
Kvällsmål: 6 godisar :)

Var idag i Sollentuna med Isabell. Tågresan gick jätte bra fast det tog över 1 timme. Isabell skrattade och pratade med alla hon såg ♥
Väl framme träffade vi min barndomsvän Christine. Så kul att ses igen. Sist jag såg henne var jag jätte gravid. Alltså alldelles för länge sedan!
Vi gick runt i nya centtrumet och träffa hennes mamma. Shoppade lite grejer...


En glasburk jag har i toan. La i lite smycken. Såååå fin :)


Ett underlägg till Isabell när hon äter. Endast 15 kr på Sia!


En topp från H&M


En JÄTTE skön kjol från H&M endast 49kr!!!
Köpte en svart likadan från Gina tricot också.



Doftar ljuvligt!!! Tycker om Doves tvålar och krämer.



Köpte lite ärtor också.. Micke tycker jag ska sluta köpa frön nu :D Han tycker vi har tillräckligt :D Nu i påsk tänkte jag börja fixa lite på balkongen också. Har massa skräp där nu som jag hade tänk ta till loppis, men tror det får hamna i förrådet ett tag till.

Nu sover alla. Jag ska ta ett bad och läsa "Nya" Vi föräldrar tidningen som kom förra veckan :)

Kram



Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Du är så duktig med maten!! Kämpa på, du är ju snart i mål. Jag känner att jag har miiiiil kvar..men men, får la ta tid då, men motionen har jag fått iaf:P



Va roligt det är att våren är här o att man får pyssla o dona. Vi ska med städa balkongen o så, men det får bli efter helgen när vi kommit hem =)

Fina saker du hittat!

Kramar

2010-03-30 @ 23:15:06
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0