Vad hon lär sej massa nytt varje dag

Hej o hå!

Idag har jag och Isabell varit i Järna och hälsat på Isabells gudmor. Det var kul att se henne och barnen. Händer inte så ofta numera... Det ända jobbiga är att Isabell somnar såfort jag sätter henne i bilen... Så hon sov 4 gånger idag på dagen!!!! Somnade bra vid 21, men kommer nog bli en jobbig natt... 

Jag och Micke satt på golvet och lekte med henne. Hon älskar att gå mellan oss. Vi lämnar en springa på 3-4 steg och hon går fram och tillbaks tills hon är yr :) Sötnosen. 
Så skulle jag till köket och hämta vatten. När jag står i köket hör jag henne "säga" något så jag tänkte att jag ska kolla vad hon sysslar med. Då stog hon vid bordet och log stort mot mej och började gå. Med stela ben kom hon ända till mej!!! Alltså typ 10 steg! Hon såg så rolig ut. Tungan mitt i munnen och med stor koncentration gick hon hur fint som helst utan att ramal!!! Sötaste ungen i världen!!! ♥
Vad jag skrattade. Och Micke som jobbat eftermiddag hela veckan blev helt paff som inte sett henne gå så mycket.  
Sen har hon även lärt sej att klappa mamma snällt. Då kommer hon fram och drar handen över kinden fram och tillbaks och säger: Aaaaaa....! Då ger jag henne en stor kram och en puss :)

Isabells kalas närmar sej och jag håller på att planera kalas för fulla muggar. Ska bli kul! 

Fick höra en tråkig nyhet idag...
Allt kommer gå bra! 
Hoppet är det sista som sviker människan! 

Och sen hörde jag en underbar nyhet idag!
Längtar tills vi ses igen ♥

Nu ska jag spela Yatzy med min älskling!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0