Usch så trött...

Hej!

Idag tänkte jag skriva så lite som möjligt för jag orkar inte berätta allt... Så här har ni några bilder från idag...





♥♥♥



* Var i Skärholmen idag med min familj. Köpte ett nagellack. Micke hittade lite kläder.

* Tog en långpromenad med Ida. Sen åt vi pizza på terassen till italienska reastauragen i Västergård. Micke och Ida drack öl. Jag drack vatten...

* Isabell hjälpte pappa sin att storstäda bilen.

* Har lust att kasta ut ALLA tomatväxter och gurkor och köpa barngardiner till Isabells rum... Kanska ska använda lite av pengarna ISabell fick i present och köpa muumingardiner från Finlayson i finland...!

Här är föresten en bild på det hon fick i födelsedags present. Sen fick hon några saker jag glömde ta med i bilden. TACK!



Wallander-Indrivaren är bland dom bästa filmerna i serien! Verkligen bra. Idag ska vi se den andra filmen...

Nu ska jag låsa in mej i badrummet och göra pedikyr, manikyr, färga ögonbryn, noppa dom, göra ansiktsmask och hårinpackning... Det behövs VERKLIGEN!!!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Malin

oooh de där stolarna köpte jag igår på Ikea samt ett bord ur Lack serien.. GULT såååå fint:)) 49:- :D

Vilken söt 3hjuling hon fick!;)) Och va söööt hon e såklart också! Lyser som solen!:)

Kraaam

2010-06-20 @ 12:00:11
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0