Jätte trött....

Hej!

Idag har Isabell varit gnällig, febrig och sömnig och freglig. Alltså hon dreglar något ENORMT! Hon har ju redan 6 tänder. ALDRIG har hon dreglat såhär!!! Bodyn är helt blöt hela framsidan!
Tycker så synd om henne när hon inte mår bra :( Hoppas det är bättre imorgon. Jäkla sprutor!!!

Polarn och pyret har börjat sin rea :D

Klart jag var där!!! Lämna bara Isabell till sin farmor först. Hon tycker så om att vara där med henne. Och när 
Kent kom hem lös hon upp som en sol :)

Här är det jag hittade denna gång! Ska dock tillbaks om 2 veckor då det blir 50% rabatter :)



En nattdräckt jag kollat på hur länge som helst. Väntade på att det skulle komma på rean :)



En fin klänning



Slim jeans. Så fina. Ska ta fotot när hon har dom på sej.



En till klänning



Var tvungen att köpa när jag såg denna pytte lilla body för bara 40 kr!!!!
Så, nu är första plagget inhandlat till pyret i magen ♥



Och byxor till. Smart med "strumpa" i samma. H*n föds ju i vinter.



Var inne på HM och köpte en tunn långärmad tröja till Isabell.
Ville ha en tröja som täcker när hon är i solen, men som inte är för varm.
Denna blir perfekt!



Så var vi igår på Jysk och köpte handukar till 50% rabatt! 

Nu är jag så trött att jag ska kasta mej i säng med en bok. Undra om jag hinner läsa något innan jag somnar!?!?!?!

P.s. Micke har bara 1 vecka jobb kvar! Sen är han hemma 6 månader :) D.s.

P.s. 2. Lycka till Frida på uppkörningen imorgon!!! D.s.

Natti natti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0