Isabell 1 år!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Isabells födelsedag! Hurra Hurra Hurraaaaaaa!!!
Tänk, min lilla prinsessa 1 år! Herregud... Vart tog tiden vägen???
Vi har haft kalas nr 1 idag. Massa underbara människor här :) Isabell gillade det såklart :)
Jag ska visa er lite bilder från digitalkameran. Ska sätta in bildern från systemkameran senare. Måste ladda batteriet först. Tog ju slut mitt i allt :/
Nu ligger hon i soffan med micke helt utslagen. Borde väcka henne snart så hon somnar ikväll, men hon ser så slut ut så hon får sova lite till ♥

Jag mår bättre! Gör bara lite ont när jag nyser eller är neråt med huvudet. Bra mediciner det där :)

Nu ska jag surfa lite on Oslo. Hotell, sevärdigheter och sånt. Vi ska dit med Familjen Hartwall i höst. Längtar :)
Om nån av er har värit där och kan tipsa om nån sevärdighet eller annat kul så skriv gärna!



Isabell kollade fundersamt på fruktårtan...



Isabell fick såklart smaka tårta på sin 1-årsdag!



Isabell i farbror-basses famn. Brevid sitter gudfar Daniel och Olga.



:)



Godmor-Niina



Isabell efter kalaset. Eller nu rättare sagt för 5 min sen...



Älskling ♥



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0