Host host

Hej!

Gud vad jag har mått kasst! Jag blev jätte allergisk plus att jag blev förkyld igår!?!!? Så igårkväll hade jag världens frossa, jävligt snorig och jätte ont i halsen. Jag och Isabell gick och la oss 19.15! Jag vaknade 4 och var pigg... Ska ringa läkaren imorgon och fråga hur vi ska göra med allergimedicinen.
(För dom som inte vet så får man inte äta mediciner hur som under en graviditet)
 Jag kommer inte klara mej på en Clarityn per dag! Bara jag går utanför dörren nyser jag 3 gånger!
JAG VILL HA REGN!!!!!!!!!
Har mått bättre idag, men inte sådär super. Har varit lite orolig för pyret i magen, men har inte ont eller något så månne inte allt är bra ♥
Kommer ihåg att jag var sjuk när jag väntade ISabell också och hon mår ju prima :)

Hittade en klänning på nätet jag tänkte köpa till Isabell. Jag mailade företaget och frågade om jag hinner få klänningen innan midsommar. Tror det, men inväntar deras svar innan jag beställer den. Så fin till midsommar ju!



Påtal om kläder börjar strl. 80 vara litet för henne. Eller inte bodyn, men byxorna börjar bli korta. Sa jag rensa i hennes klädskåp och plockade fram alla 86:or. Jag brukar köpa när jag hittar något fint och lägga undan tills hon ska ha nästa storlek. Nu hittade jag 3 fina rosa kortärmade bodyn jag köpt på rean efter förra sommaren. Vad glad jag blev! Prislapparna hängde kvar. Ena kostade 29,90:- och två andra 39.90:- Nu snackar vi vanliga rosa bodyn med rosetter eller något annat litet på. Perfekt ju!  

Nää nu ska jag duscha och kolla på tv lite innan jag lägger mej.
Micke jobbar eftermiddag denna vecka :( Det är både trist och jobbigt. Fast kors i taket så sa han att han ska söka dagtidsjobb efter sin föräldraledighet!!!???!!! Tror det när jag ser det :D  
Låg och tänkte igår att gud vilken tur att jag inte är ensam hemma i höst/vinter. Jag börjar ju jobba i aug då micke kommer vara hemma. Tror jag försöker jobba så länge jag kan för det är lättare än att vara hemma höggravid med ett barn ;D Och jag vet att jag skulle hålla på med allt även om Micke skulle vara hemma!

Ha det bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0