Bihåleinflammation ja...

Hej och hå!

Efter en hemskt natt utan sömn ringde jag imorse till Scaniahälsan. Bokade tid till Läkaren. Fick som tur tid redan klockan 9!

Isabell ÄLSKAR att träffa nya människor. Och bekanta med såklart! Hon skiner upp som en sol. I väntrummet gick hon runt och "pratade" och gav folk lite puzzelbitar mm. Hon satte sej i famnen på en dam tillochmed! Inte blyg vår tjej inte :) Fanns nog ingen i den byggnaden som inte log :D

När jag gick in till läkaren satt Isabell kvar med tjejerna i receptionen. Gick hur bra som helt.

Läkaren sa att bihåleninflammation går bort av sej själv och att jag nog inte behöver nån medicin utan det räcker med nässpray. Han skickade mej ändå på provtagning. Påvägen dit tänkte jag att han får inte skicka hem mej med en nässpray! Jag hade ju så himla ont!
Proverna visade att jag hade -förhöjda värden- (?!?) och behöver medicin, så jag fick en penicilinkur på 2x7 dagar. Alltså om jag inte mår bättre om 7 dagar ska jag ta en vecka till.

Jag blir alltid lite nojig när jag är gravid och ska äta medicin, men dessa är mediciner gravida kan ta. 

Jag mår bättre nu ikväll än vad jag gjorde igår och inatt. Men när jag nyser, böjer mej ner eller tar i hårt så gör det jätte ont. Och jag kan inte gapa stort. Men det blir nog bra.
Hoppas bara att jag mår bättre på lördag! Vill inte ställa in kalaset ju!! 

Idag har Isabell ställt sej upp helt själv. Utan stöd alltså. Det ser så kul ut :) Först ställer hon sej på knä och sen stälelr hon sej på huk. Så står hon en stund och sen tar hon in och ställer sej upp! Duktigaste flickan!!!! 

Här har ni lite bilder... 

 
Isabell brukar ställa sej på sin bobbycar (Som inte har broms!) och hänga i gardinen eller fönsterbrädan...hrm...!





Ser ni magen? Brösten är också bauta, men det syns inte så bra på bilden. Herregud...!





Hon ska ALLTID klättra in under vagnen!

Föresten!!! Ni som har barn runt året... Klättrar dom? Isabell har blivit galen!!! Hon klättrar upp över allt!!! En dag satt hon på köksbordet när jag varit på toa!! Vet inte hur hon tagit sej upp! Hon ställer sej i sin matstol på 2 sekunder, hon klättrar upp på soffan. Högtalarna har vi fått flytta för hon ställde sej på dom och tog tag i tvn!
Har ni samma dilemma hemma??



Micke hämta mat från Grekiska kolgrillen på andra sidan stan. GOTT!



(klickbara bilder!)

  

 

 

Nu vill tydligen inte min dator visa er mera bilder så jag får fortsätta imorgon :)

Nu ska jag lägga mej och vila så ska micke få passa upp på mej ännu en kväll ;D


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi ja nog syns det att du e gravid!:) men du ser inte alls bauta ut! ;) och absolut inte ut att vara i v30.. inte ens över v20.. :D

jaa Elias klättrar han med och har så gjort i någon månad... skitungen!!!! vi har ju ikeas plaststol o den har ett bälte så vi spänner fast honom.. annars klättrar han upp på köksbordet illa kvickt :P

(vilket han kan göra med från golvet upp på en vanlig köksstol o sen upp på bordet)..



livsfarligt ju!:P

men de e för goa!:)))

kraam

2010-06-11 @ 02:10:44
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Sussi

Hon e så söt :D och mamma också :D! (med magen o allt ;D)

2010-06-11 @ 12:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0