Feelunique.com

Go kväll!

Idag var vi på kontroll på KS igen. Blodtrycket låg på 160/120 när vi kom in!!! Dock hade vi stressat som dårar (Vet att jag inte ska, men vi glömde klockan i morse!!!) Så efter lite medicin och mörkt rum med filt mådde jag bättre! Så tog dom blodprover. Dom första kuagulerade eller vad dom sa ( Blev dåliga på något sätt???) och dom andra GLÖMDE centralen att registrera!!! Så istället för 1 timmes väntan så satt vi där från 11-15!!! Gissa om jag var irriterad! (Jag vet att jag inte ska!)
Så efter en evighet och lite skvaller med dom andra mammorna på avdelningen ;) (Var ju tvungen att gå och kolla hur dom andra preggona mådde på avdelningen!) så fick vi svar. Löd typ såhär:
-Ja, blodproverna var ju inte bra, men inte dåliga heller! Du läcker äggvita och har ju preeklampsi jadi jadi jaaa..... Så allt var alltså som i torsdags. Inte bättre eller värre. Så när jag intygat att jag mår bra så fick vi åka iväg :) Fick dock lova att jag INTE skulle julshoppa, stressa, bli upprörd eller arg, fick inte stå i långa köer och helst bara ta korta promenader ute och ligga i soffan/sängen. Ska väl gå svarade jag ;) Jag grät en skvätt av lättnad när vi lämna sjukhuset bakom oss :) Ska tillbaks på måndag morgon och lämna urin- och blodprover. Ta CTG och mäta trycket.  

Efter KS åkte vi och hämtade en övertrött prinsessa och åkte iväg med svärmor och Kent på kalas till mickes bror. Frida fyllde år i veckan så nu bjöd hon på tårta. Var kul att träffa Frida igen och prata lite inredning och vanliga saker som jag gillar. Blir inte så mycket sånt här hemma med Micke och Isabell ;)

Malin (såklart ;)) tipsade om en internetsida som heter feelunique.com. Dom säljer hårvård, parfymer mm från England. Mycket billigare än i affären! Jag tyckte det var lite krångligt i början med Pund, men sen såg jag att dom hade så att man kunde ändra till olika valutor :) Fri frakt i hela världen!
Detta beställde jag:


Kostade endast 267:- för båda!

Brukar beställa hårvårdsprodukter från Lyko.se och där kostade dessa två 279:- och 249:- = 528:- !!!!

Det kallar jag FYND :)) !

Det stog att det tar ca 5-7 arbetsdagar till Sverige. Det var jätte smidigt att betala och beställa. Kommer absolut beställa igen om allt går bra. (Första gången jag beställer från utlandet något tror jag...)

Klicka in ni också och unna er lite lyxigare hårvård ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fick hem mina produkter safe&sound :))

Tog ungefär 1,5v :))



Ta hand om dig nu!!

Kraaam

2010-12-11 @ 23:17:34
URL: http://Grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0