Orkar inte mera...

Hej.

Var jätte trevligt med tjejkväll igår. Maten blev super god och det var kul att få prata lite med andra än Micke och Isabell ;) Kommer sakna mina arbetskompisar :(

Påtal om Isabell... Hon vägra sova när tjejerna var här så hon var vaken till 23! Har aldrig hänt förr, men såfort tjejerna gått la jag henne och hon somna bums. Så väckte hon osss på natten och SPYDDE i sin säng!!!!! Micke springer upp i panik och jag efter. Har aldrig hänt förr! Inte trevligt. Bara att klä av henne och tömma sängen på lakan. Sen duscha av henne snabbt och så tog vi henne till vår säng. Hon väckte oss ca 100 gånger och ville upp kl 7! Så hon sov alltså från 23 till 7 bara! Efter frukosten började hon gäspa igen, men jag lät henne inte sova. Däremot fick hon somna 11 igen. Hon sov 3 timmar. Vi också.
Sen gick vi ut en sväng i friska luften.
Mickes bror och Frida kom på besök. Det var kul att se dom igen :)
Nu ikväll har jag bara legat i soffan och mått allmänt kasst. Jag har levt på Panodil idag. Tänkte jag skulle gå till Scaniahälsan för att mäta trycket imorgon, men tror jag får ringa Karolinska om jag inte mårt bättre än såhär. Dom måste hjälpa mej på något sätt. Kan inte må såhär mera. Har så ont i mitt stackars huvud!!

Nu är klockan snart 21. Vill lägga mej, men vet att jag inte kommer kunna sova :(

Kryper i kroppen på mej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0