Måste få gnälla av mej lite...

Hej!

Vet att jag nyligen fött barn, men jag blir så ledsen när jag ser mej själv i spegeln.. Eller kollar ner på min kropp. Både Isabell och Stella är världens finaste, men jag blir så ledsen när jag ser min kropp. Jag har aldrig varit nån skönhet direkt, men nu har jag en mage som hänger. Alltså BOKSTAVLIGEN hänger det både fram på magen och på sidorna av höften! Sen såg jag igår att jag hade små röda märken innanför låren! Jag har ALLTID haft rätt smala lår, men nu... ojoj... :( Det ända jag trivs med just nu är mina stora mjölkbröst :)) Tänk om man alltid hade såhär fina och fylliga bröst ;)

Och kläderna är också ett problem... Gravidkläderna är för stora och vanliga kläderna är fortfarande för små... Plus att jag vill ha tröjor med dragkedja eller knappar så jag lätt kan amma. Och det äger jag inte mer än tre av... Dessa är för tighta, men får funka här hemma...

För att pigga upp mej lite i min lilla depression ska jag imorgon köpa hårfärg (Micke lovade hjälpa mej kladda ut hårfärgen) och nyss klickade jag hem lite tunikor :)


199:-


199:-

199:-

Hittade rabattkoder på nätet. Så jag kom 100:- billigare undan :)

1304 = -50:-
1825 = -50:-

När jag godkänt beställningen fick jag såklart ett mail från H&M med ännu en rabattkod på -25% på valfri vara.. Typiskt.. Men tänker använda den nästa gång jag beställer.
Vet alltså inte om den är personlig eller om ni också kan använda den, men testa!

8964 = -25% på valfri vara.

Leggings och treggings har jag massor av så det behövde jag inte beställa.

Imorgon börjar min kamp mot gravidkilona.

Första månaden ska jag bara koncentrera mej på kosten. Undvika socker och minska lite på kolhydrater och salt. Försöka äta mera grönsaker. Frukt och nötter om jag blir godissugen.

 Känner mej inte redo att träna ännu (Stella är ju bara 15 dagar gammal). Får ont i bäcken såfort jag går liiite snabbare eller lite längre sträcka. Så imorgon på morgonen ska jag väga mej och börja med en nyttig frukost :) 

Detta kommer inte bli nån vikt/tränings-blogg utan jag kommer skriva om allt möjligt som vanligt bara att jag väger mej 1 gång i veckan (Lördagar) och kanske gnäller lite när det går segt ;) 

Nu har jag skrivit massa strunt igen ;) hoppas ni inte somnat!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad jag känner igen mig! Nu är jag gravid igen, men jag gick inte ner alla gravidkilon efter Bianca..så rumpan och låren är fortfarande stora..och jag lär ju inte bli mindre än på ett tag! Men i sommar, när skrutt har fötts, så ska jag kämpa bort överflödskilona :D

Jag blir inspirerad av att läsa din blogg :D

2011-01-03 @ 07:27:07
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/
Postat av: Alex

Hittade hit tack vare Rivstart 2011 som jag också deltar i. Ville bara säga hej och önska dig lycka till :)

2011-01-10 @ 13:26:31
URL: http://ellexsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0