Julgran...

Hej igen!

Vad glad jag blir för alla fina ord. Tack alla! Dom hjälper mej nu när allt känns lite ledsamt och jobbigt.

Låg och funderade på det där med julgran. Jag skulle så gärna ha en fin Kungsgran. Min man lovade mej en sådan idag :))) Så OM och NÄR jag får komma hem (Om det blir innan jul alltså) så ska ha åka och köpa en. Så ska han och Isabell få pynta den och jag får självklart ligga i soffan och kolla på :)

Men nu till min fundering. När kan man ta in granen utan att den dör innan julafton? Visst håller kungsgranen bättre än den "vanliga" granen? För om jag får åka hem i veckan så kommer jag be Micke hämta den så snart som möjligt. För man vet ju aldrig vad som händer dom följande veckorna...

Jag har en lång lista på vad jag borde göra innan jul, men har väl kommit fram till att jag ska kasta den listan...

Julkorten kom igår och dom var så fina ♥
Så dom borde jag orka få iväg :)



Snart är det dags för bt mätning.


Kommentarer
Postat av: Malin

vattnar man den så borde den väl hålla,eller?

ha den utomhus annars? hehehe ..



Håller tummarna att du kan få vila HEMMA,

kraam

2010-12-08 @ 09:10:18
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Emma

håller tummarna för att du får åka hem i veckan o mysa lite med familjen..

en kungsgrann barrar nästan inget och står sig längre än en vanlig.. Men dom är fruktansvärt dyra =(

2010-12-08 @ 12:53:12
URL: http://spangsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0