God jul!

Hej!

Hoppas ni haft en underbar jul som vi ♥

Isabell var eld och lågor igår och skrattade och sprang runt som aldrig förr! Klapparna var roliga, men släktingarna var mycket roligare ;) Blir varm i hjärtat och tårögd när jag ser Isabell så glad och nöjd. Hon sprang och hämtade både sin farmor, Frida och Basse till vardagsrumsgolvet så alla skulle dansa ♥

Här kommer lite bilder från igår



Isabell (Med munnen full av äpple), Stella och farmor.



♥♥♥



Isabell gillade julmaten (Prinskorvarna, köttbullarna och ägghalvorna)



Isabell och Basse busar :)



Isabell har varit Vääääldigt snäll när hon fick så mycket klappar :)



Tack farmor för den fina mössan!



Att köra barnvagn kräver koncentration





Vad jag har gjort i jul? Ammat och ätit :)))



Undra vad pappas baktanke var med denna present??? ;)



Glädjespridaren

Nu ska jag börja göra mej i ordning då svärmor och Kent kommer över med julmat straxt.

Hoppas ni får en fortsatt underbar jul!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis till ert underverk! HOn är jättefin!! Kramar från oss

2010-12-26 @ 09:08:35
URL: http://vincentbloggen.bloggplatsen.se
Postat av: Sunniva

Fina bilder! Vad mysigt ni ser ut att ha haft det, och vad fina båda flickorna är :) Ååh jag är så nyfiken på att höra mer om hur det är att vara tvåbarnsmamma :) Vi kan nog få till att komma på fika någon dag, vore jättemysigt! Denna vecka är lite fullbokad, men nästa om det passar någon dag?



Tror du det är ischias och inte foglossning? Det är ju det jag blivit sjukskriven för av min barnmorska förra graviditeten...tror jag i alla fall, blir lite osäker nu...får höra med henne när jag ska dit nästa gång! Vore ju bra snopet ;)



Kram och god fortsättning till er alla

2010-12-26 @ 20:39:10
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0